Hvilen type 20A sikring er dette?

Hej,
Jeg er lidt på bar bund i sikringstyper, da det ikke er noget jeg normalt beskæftiger mig med!    Kan I hjælpe mig med hvilken type 20A sikring der er tale om her?


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
neozed sikring


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
karl smart skrev den 05-02-2021 10:55:04

neozed sikring

 Tak!

Jeg syntes bare at “halsen” på neozed sikringerne virker en anelse længere, men det er måske uden betydning, hvis de fysiske dimensionerne på sikringerne er de samme. Nedenstående billede er fra
AV-Cables webshop. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Det. er fordi den skal passe til en 20 A pasring som placeres inde i sikringsholderen , 

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hvis du søger på D02 sikringer, så dukker de op.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis