Hej.
Jeg satte i efteråret er par LK led lysdæmpere op i korrespondance i mit hus. En som erstatning for en almindelig kontakt, og en som erstatning for en gammel lysdæmper.
Begge steder har lyset blinket/flimret efter installationen. Det gik over det ene sted, da jeg skiftede to 5w Osram dæmpbare led'er ud med to ditto fra Philips.
I det andet rum, hvor jeg blot har skiftet en gammel lysdæmper ud med den ny, har jeg også forsøgt at skifte pæren (1 x 7w), men den flimrer stadig. Har forsøgt at skifte modus til forkant led, men så tænder lampen slet ikke.
Hvad kan jeg forsøge?