Skjult teknikskab

Halløjsa.

Jeg har lovet at hjælpe min kære søster med et par småting, efter hun har fået malet køkkenet og ønsker lidt ændring.

Over hjørneskab i køkken, har man i tidernes morgen, lukket hulrummet af, og der har hun skåret hul, for at skjule div. "teknik". Men hvordan laver man lige en pæn måde at skjule lågen på? Jeg var været ude i noget med 2 "fingre" I bunden og en magnet I toppen, for på den måde at holde pladen på plads, og så selvfølgelig en smal liste på ydersiden, som vil danne en form for ramme.

Men jeg er sq lidt i tvivl om hvordan resultatet bliver.. Håber der sidder et geni derude, som kan komme med et godt bud

Pft 

Mvh. 
Olsen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan købe færdige låge moduler til teknik rum/skakt inspektion, måske sådan en kan bruges?

Jo det var en mulighed, men dem jeg har fundet er hvide og med blank overflade, og det er svært at skjule på en grøn væg 😊

Mvh. 
Olsen
Jeg har med god held lavet låger som hviler "i sig selv" Bl.a. ind til en rense lem som skorstens fejer skal bruge, og ind til skunk inspektion.
På toppen laver man en liste der sidder fast på væggen eller hvad det nu er. Der skal være ca. 10 mm frigang op bag listen nedefra. Nederst ligeså en liste der sidder fast på væggen men her skal der kun være få mm frigang opad. Der skal være en slags håndtag på lågen. Så skubbes lågen op bag øverste frigang og man lader den dumpe de få mm ned bag den nederste.
Skal den ud er det med et lille skub opad så er den fri. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også