Rimelig pris på terazzogulv?

Hvad skal jeg regne med af pris for et terazzogulv? Jeg regner med selv at støbe betondækket. Har overvejet at få støbt terazzo ovenpå med fald mod afløb og hukehl langs væggen. Skal der vådrumssikres? Hvor meget skal jeg regne med terazzoen kan støbes min/max tykkelse? Tænker bare ca. pris for et 2.5 kvm badeværelsesgulv. Jeg aner ikke hvad det står i 5k, 20k?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der overhovedet nogen om kan lave terrazzogulve ?
Jeg tænker det koster kassen, der er meget arbejde i det. Det udlægges som slidlags beton, og skal derefter slibes med nogenlunde de samme maskiner som man sliber beton med. Hul-kehler slibes med mindre maskiner.
Men prøv at spørge et gulvfirma eller større murerfirma. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Overvej at finde en epoxy belægning med stenflager i stedet.
Det er langt billigere, og helt vandtæt. 

Elektronikteknikeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ifølge Google er der en del firmaer der laver terassogulve, så er det vel bare at kontakte et firma og få et tilbud, og oplysninger om forarbejdet.
Terasso findes også med Epoxy, så er det helt tæt.
Eks her (kender ikke firmaet) ​link​​​


Vi prøver igen, i morgen --
Firmaet Vesla ligger næsten i mit område. Jeg ville netop gerne have sådan et gulv på et lille badeværelse for 5-6 år siden. Det er epoxy så det er ikke den gammelkendte terazze.
Det var godt jeg sad ned på en stol da de kom med et priseksempel. Jeg husker iek prisen, men det er nok fortrængning der gør sig gældende   

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ev elmand: Var det over 20k? Det må du da kunne huske ... :)

Det var der omkring, for 4 kvm. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også