VVS - Montering af rørholder/rørbøjler

Jeg har nogle eksisterende rør, som jeg gerne vil støtte med ekstra rørholder. Dimensionerne varierer mellem 15mm, 22mm og nogle lange 3/4" fordeler rør. Væg afstanden er fra 3 - 8 cm

Men da alle rørholder jeg kan finde har central bolt, kræver det at man kan afmontere/skubbe røret til side for at bore i center.

Jeg kan ikke afmontere de gamle rør. De er af kobber og loddet sammen. Og der er ikke nok fleks til at skubbe rørene for at bore i center.

Hvad gør man i sådan en situation? Findes der rørholder med side-montering (har googlet) ?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Søgte på Google.

Denne: https://www.jemogfix.dk/roerholdersaet-til-staalroer-12quot-flamco/8105/9019946/search/?gclsrc=aw.ds&ds_rl=1243160&gclid=Cj0KCQiA6t6ABhDMARIsAONIYyz9BB-gQsQ6p4tin-3PojZxtFCOZodO0WUfgJWA0RiL1AquHCvfxtwaAjqJEALw_wcB

Mvh. Christian M
 

Der findes også dobbelt rørholdere - hvor skruen i væggen sidder forskudt fra de to rørholdere. Ved ikke om de kunne bruges/saves til. Alternativt kunne du jo bruge almindelige rørbøjler, hvor du først skruer/limer et stykke træ fast bagved røret. 

Mvh Troels
det med træet har jeg tænkt på som nødløsning hvis ikke jeg kunne finde de rigtige rørholdere med forskudt montering
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis