Hvilken ny vaskemaskine?

Hvis man skulle have ny vaskemaskine i dag - hvad skal man så gå efter? (Behov til 2 voksne - ikke noget ekstraordinært).
Er automatisk sæbedosering et must eller bør man hellere fravælge?
Er 1600 omdrejninger at foretrække eller er 1400 nok?
Hvilket mærke og evt model er pålidelig i dag?
Er der nogle specs/funktioner man bør se efter?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Automatisk  sæbedossering er ikke et must. Du kan jo bare komme sæbe i sæbeskuffen, når du putter tøjet i.
Jeg har valgt 1600 omdr., fordi det sparer energi, hvis tøjet skal tørres i tumbler.
Jeg har valgt en Miele, fordi jeg har gode erfaringer med den. Den er dyrere end andre til 2777 kr. men set over levetiden er den ikke dyrere.
Jeg har set på udskudt start, så jeg kan vaske i tider, hvor strømmen er billig. 1600 omdr. giver mindre tørretid. Levetiden har jeg også set på,


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis