Hvis man skulle have ny vaskemaskine i dag - hvad skal man så gå efter? (Behov til 2 voksne - ikke noget ekstraordinært).
Er automatisk sæbedosering et must eller bør man hellere fravælge?
Er 1600 omdrejninger at foretrække eller er 1400 nok?
Hvilket mærke og evt model er pålidelig i dag?
Er der nogle specs/funktioner man bør se efter?