Tagpap og vindskede


Det er et ret simpelt spg. Jeg har hos davidsen fået vindskede og tagfod med i min ordre til afslutning rundt i kanten, men jeg synes det ser fjollet ud med vindskeden foran på fronten, da den går langt ned over forkanten og det kommer til at ligne et stykke blik der bare er smidt ned over, hvordan ville du slutte enden af, er det blot at købe en lidt kortere vindskede eller hedder det noget andet.?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er den højere end sternbrættet eller hvad? Hvis den er for, er det blot at finde en mindre. Jeg har nogle gange haft bestilt fra ProfilMester - der fås den slags på mål til rimelige penge :)

 

Nej det er den egentlig ikke, men jeg synes bare ikke det er kønt at den går halvt ned over stern brættet og så tænkte jeg på om man mon bruge en anden type til foran, men det er bare  vindskede hele vejen rundt bortset fra bagkanten hvor det hedder tagfod til tagrende? 
Hvis det er det stykke der er sat op, så kan det sagtens monteres pænere, ved at fastgøre det mere. Men det går op over kanten og hvis det undlades så har sternbræt ikke så lang levetid.  
   I øvrigt er det for koldt at sidde i en stol i åben carport. Sæt ham i arbejde eller fyre ham så du kan komme i gang     

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Lige en opfølgning. det blev det der gik langt ned. ind imellem tænker jeg for meget over tingene ;-)  Det er blevet godt, nu mangler vi bare noget sol og sommer, så græsset og planter kan give lidt sjæl :)  

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis