Hejsa kloge folk đ
Jeg skal have lavet strøm + stikkontakter i et kolonihavehus, og jeg kigger pü 2 muligheder til stikkontakterne:
1) Disse "Opus 66 dobbelt med jord" -->
https://www.harald-nyborg.dk/produkt/opus66-stikkontakt-dobb-m-j2) "Almindelige" stikkontakter, hvor jeg køber en forfradüse, stikkontakt, tangent og ramme
Mit spørgsmül er: er der andet end Ìstetik og pris til forskel pü de to løsninger? Prisen er jo nemlig vÌÌÌsentligt højere for de almindelige, nür jeg skal ud og ha' indkøbt en 10 stykker...
PĂĽ forhĂĽnd super mange tak for input đđ
Hilsen Kalle