Vi køleskab indbygget

Hejsa vi har et køkkenskab der måler h 68 x b 56 cm , kan simpelthen ikke finde et vi køleskab der passer , nogen der har et bud evt ? Må meget gerne koste under 4000 😅

 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan få enkelte på 44-48 liter, til ca. 2.000 kr. på nettet, det vil sige de er på størrelse med en transportabel køleboks!
Hvad er dybden i øvrigt, det ser ud som om der bagbeklædning i skabet.
Jeg ville nok prøve at finde et mere almindeligt køleskab på ca. 110 liter (eller hvad de nu er på), og så fjerne soklen og evt. det der ligner en skuffe øverste oppe, hvis det er muligt og hvis i må (hvis man bor til leje skal man lige passe på hvis man omforandrer alt for meget).
Hvilket køleskab har der stået før?
Er der plads andre steder til køleskabet?
Er det strømmen, der komme fra ledningen ude i høje side? det ligner en blød ledning , man har klemt gennen bagbeklædningen?

Træd ikke på mine ledninger :o)
bobenontot skrev den 25-01-2021 12:48:15

Man kan få enkelte på 44-48 liter, til ca. 2.000 kr. på nettet, det vil sige de er på størrelse med en transportabel køleboks!
Hvad er dybden i øvrigt, det ser ud som om der bagbeklædning i skabet.
Jeg ville nok prøve at finde et mere almindeligt køleskab på ca. 110 liter (eller hvad de nu er på), og så fjerne soklen og evt. det der ligner en skuffe øverste oppe, hvis det er muligt og hvis i må (hvis man bor til leje skal man lige passe på hvis man omforandrer alt for meget).
Hvilket køleskab har der stået før?
Er der plads andre steder til køleskabet?
Er det strømmen, der komme fra ledningen ude i høje side? det ligner en blød ledning , man har klemt gennen bagbeklædningen?
Dybden er 53 , ja der er bagbeklædning på :) , konen synes det vil være grimt hvis vi fjerner soklen og lader vinkøleskabet stå på gulvet :( , køleskabet har stået ved det røde kryds , men er flyttet et andet sted hen , der er derfra ledningen kommer fra :)

 

Jeg havde ikke set, at det skulle være et vinkøleskab. Det ser ud til at være svært at ned på 4.000kr, og udvalget under 84 cm. højde er noget begrænset.

Træd ikke på mine ledninger :o)
bobenontot skrev den 25-01-2021 17:52:56

Jeg havde ikke set, at det skulle være et vinkøleskab. Det ser ud til at være svært at ned på 4.000kr, og udvalget under 84 cm. højde er noget begrænset.

 Ja det lidt mærkeligt , det er jo et standard skabs mål 😅


 

Du skal lede efter et integrerbart vinskab.
Højden kommer nok ikke til at passe, og bagbeklædningen skal fjernes af hensyn til ventilation.
Temptech har en model der er integrerbar og 60 cm i højden - fidusen er at den har samme indbygningsmål som en ovn.
Mht. prisen. Et vinskab til maks 4000,- vil have et urealistisk højt energiforbrug og samtidig ofte et ulideligt højt støjniveau.
Erfaringsmæssigt (arbejder indenfor køkkenbranchen) fortryder de fleste at købe vinskabe der har højt lydniveau, så vær meget opmærksom på det
Annonce
GDS-manden skrev den 27-01-2021 11:49:56

Du skal lede efter et integrerbart vinskab.
Højden kommer nok ikke til at passe, og bagbeklædningen skal fjernes af hensyn til ventilation.
Temptech har en model der er integrerbar og 60 cm i højden - fidusen er at den har samme indbygningsmål som en ovn.
Mht. prisen. Et vinskab til maks 4000,- vil have et urealistisk højt energiforbrug og samtidig ofte et ulideligt højt støjniveau.
Erfaringsmæssigt (arbejder indenfor køkkenbranchen) fortryder de fleste at købe vinskabe der har højt lydniveau, så vær meget opmærksom på det

 Okay har du evt et link til det ? Hvor mange DB skal man ned på ?


 

Eller måske du har et andet alternativ til det hul der ?:)

 

Ja så kunne du lukke af med en plade på11 cm i hver side.
De har også et andet i samme str bare i mere rustfrit design.
Du kan så lukke af med en plade der matcher skabet, og gerne med ventilations ribber.

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis