VVS tilbud - dyrt eller billigt?

Jeg skal have lavet nogle ting i kælderen og kunne godt tænke mig lige at få nogle kyndige folk til at give deres besyv med ift prisen.

Han skal stå for følgende:
- Indkøbe og montere to stk radiatorer af de små til Ca. 8kvm. Tilslutning til eksisterende installation. 
- Indkøbe og montere ny radiator (mellem størrelse), med tilslutning til varmerør i loftet.
- Afløb til nyt toilet skæres ind på faldstamme og rør føres til tilstødende rum, cirka 1 meter fra faldstamme.
- Udskiftning af gamle koldtvandsrør fra jern til plast. Cirka 10-15 meter rør skal skiftes.

Det bliver udført "oraaange", hvis jeg takker ja til tilbuddet. Men han skriver, at normalpris for opgaven ville ligge på 54.000kr. Han gør det hos mig for 20.000kr.
Det slår mig som en ekstremt høj normalpris. Og det får mig til at tvivle på hans "gode" tilbud til mig, da det pludselig bliver lidt for stor en besparelse. 
Men da jeg ingen ide har om priser på området, kan jeg ikke vurdere det.

Ved godt at det kræver mange flere detaljer samt at se opgaven, før der kan gives et fyldestgørende svar.
Men hvis jeg bare kan få en bedre ide om, hvorvidt det er et fair tilbud, eller jeg på grænsen til at blive en del fattigere som følge af en bekendt med dårlige hensigter. Så er jeg fint tilfreds.

Mangler I noget info, så sig til. 👍
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Synes det lyder ganske fair. 
Tak for input.
Andre Med kendskab til prissætning på VVS området, der kan komme med et indspark? 
Der er vel for omkring 7.000-10.000 i materialer afhængig af pris og kvalitet.
Dertil 2-3 dages arbejde, måske lidt mere afhængig af forholdene og noget kørsel.
De 20.000 uden regning er nok ikke helt skævt, måske lidt til den høje side. 54.000 med regning vil jeg mene er en del for dyrt.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis