Stik til WIFI router ??

Hej.

Jeg har i min stue en WIFI router stående, som skal rykkes ud i gangen. Kablet går fra opgangen, igennem gangen og ind i stuen. Der er derfor kabel ude i gangen. Mit ønske er at klippe kablet over ude i gange og montere WIFI routeren der i stedet. Udfordringen er at jeg skal montere et nyt f-connector stik på kablet (tror jeg det hedder - se billede) der hvor jeg klipper det over. Hvordan ved jeg hvilket der er det korrekte at montere (diameter, type etc.)? Jeg vil sætte pris på links til hvor jeg kan købe det. Tak.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du ikke bare vil trække kablet tilbage og rulle det op, så kunne du overveje at købe et færdigt kabel.
Kabel med F-stik  Det vil være det nemmeste, fordi F-stik findes til forskellige kabeldiametre og i forskellige typer, som monteres med specielt værktøj. Det kabel, du har, er sikkert monteret med F-stik i begge ender.

fase
S. Fabrin skrev den 24-01-2021 12:02:50

Hvis du ikke bare vil trække kablet tilbage og rulle det op, så kunne du overveje at købe et færdigt kabel.
Kabel med F-stik  Det vil være det nemmeste, fordi F-stik findes til forskellige kabeldiametre og i forskellige typer, som monteres med specielt værktøj. Det kabel, du har, er sikkert monteret med F-stik i begge ender.

Tak for dit svar. Der er ikke et stik i den anden ende. Det går ude fra opgangen, ind i min lejlighed gennem væggen, løber langs loftet i gangen, ind i stuen gennem væggen.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis