Tilkobling af induktion - Witt

Hej

Er der en kyndig sjæl som kan fortælle hvordan fordelingen på denne induktionsplade skal være ? Der sad en keramisk kogeplade før

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du i dit kabel har 3 faser, nul og jord, så ville jeg bare slutte til efter det midterste diagram. Brun i 1, sort i 2, blå i 4+5, gul/grøn i jord.
Er dit kabel kraftigt nok? Det er bare siden det ikke er med stive ledere
Hvordan er ledningerne forbundet i den anden ende? Du skal lige undersøge om både blå og hvid/grå er tilsluttet nul i vægudtaget. Ellers er det 1-brun, 2 -sort, 4 og 5 blå og hvid, hvis begge er forbundet til nul i vægudtaget, eller lus mellem 4 og 5 og blå, gulgrøn til jord. 

fase
Jeg tænker dette hjælper 
Den til kogepladen er den midterste i toppen
Den sorte ledning skal ikke bruges, så den afslutter du med en muffe i kogepladen. Forbindelserne bliver så:
1 brun, 2 grå, 3 ledig, 4 og 5 en lus og forbindes til den blå. Jord forbindes til jordklemmen. Du har i øvrigt et par løse jordforbindelser i den viste dåse ved væggen, hvad har de gjort, siden de sidder frit svævende?

fase
Annonce
De jordledninger som kom med på billedet sad der muffe på, som så faldt af - men er spændt fast nu 
Så langt så godt. Men den skriver E6 på højre side af pladen ? 
Usedup85 skrev den 24-01-2021 11:13:18

Så langt så godt. Men den skriver E6 på højre side af pladen ? 

Du har lagt en lus mellem 4 og 5? Står der noget om fejlkoder i brugsanvisningen? Hvis ikke så skriv lige typen på kogepladen i et indlæg eller endnu bedre prøv at søge på typen på Witt.


fase
Der står dette vedr. E6 - Fejlkode E6 eller E641 angiver, at apparatet kun er sluttet til én fase.
Kontroller installation eller om der er sprunget en sikring.
Så må du prøve, om der gået en sikring, eller hvis du har noget at måle med så mål om der 230v mellem 1 og 4-5 eller mellem 2 og 4-5. du kan også måle mellem 1 og 2, der skal være mellem 380 og 400V. Det nemmeste er at skifte sikringer. Jeg går ud fra at du har forbundet klemme 4 og 5.

fase
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis