Hvilken fuga dåse?


Jeg har købt nogle brugte kontakter med jord, men er noget forvirret over modellen? Der er ingen skruehuller, skruer, og den der elastik, men kun en slags klips i midten. Dem har jeg ikke set før? Er der nogen der kan forklare og pege mig i retning af hvilken dåse den måtte passe til? Morten
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har købt ​en CLIC'LINE® indsats.
De er tiltænkt montering i kanaldåser i kabelkanaler. Typisk noget man bruger i kontormiljøer mv.

Velkommen på lds.
Jeg tror du er blevet taget lidt ved næsen, den er ikke beregnet til indmurings dåser. Den fuga stikkontakt er beregnet til dåser som clipses ind i kabel kanaler. Altså installationer som fortrinsvis bruges i kontorer.
Her er link som viser dåse


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Tusind tak, så blev jeg klogere👍
Ved I Hvilken dåse jeg kan købe til indmuring?

der findes ikke dåser til indmuring til dette system de er til montering i kanaler som man primært ser i kontormiljøer o.l.
Ja den kloge narer den mindre kloge som man siger😕. Er der ingen mulighed for at jeg kan montere den i en indmurings installation med ramme etc? 
Der skal også bruges speciel ramme. Så svaret er  - - -det kan ikke lade sig gøre.
Og hold da kæft jeg har smidt mange af dem væk efter ombygninger. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Arrgh det var surt. 300 kr. Fattigere. Jeg så dem forfra, hvor de lignede. Så må det være en advarsel til andre 😬😕
300? Så er den d... også betalt
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis