Hvilke rør kan disse være

Hejsa :) , efter vi fjernede et skab hvor vores køleskab stod kom dette til syne , de går ud under soklen i vores skab som står ude i entreen , derfra ved jeg ikke hvor de går hen , hvad kan disse to slanger være ?

 

Hejsa :) , efter vi fjernede et skab hvor vores... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan jo prøve at skære dem over, men optag lige en video til os imens du gør det       

PS. Hvis nogen er i tvivl så vil jeg absolut ikke anbefale at skære i dem uden at vide om der er vand i. 

Ask
AskH. skrev den 23-01-2021 13:28:34

Du kan jo prøve at skære dem over, men optag lige en video til os imens du gør det       

PS. Hvis nogen er i tvivl så vil jeg absolut ikke anbefale at skære i dem uden at vide om der er vand i. 

 I stedet for at skære rørene over, så kunne man skære lidt på langs. Det er lidt lettere at reparere med isolerbånd. 


fase
S. Fabrin skrev den 23-01-2021 13:32:06

 I stedet for at skære rørene over, så kunne man skære lidt på langs. Det er lidt lettere at reparere med isolerbånd. 

 Klart men hvis de indeholder brugsvand med tryk på så bliver der nok ikke helt sjovt... 


Ask
Korrugerede rør som vist på billedet er ikke trykrør, men rør til at beskytte eller fremføre rør egnede til vandtryk, så jeg er ikke i tvivl om brugen af de viste rør. Nu mangler vi så bare noget respons fra trådstarteren. 

fase
Jeg valgte ikke at skære i dem , så nu ligger det hen i det  uvisse 😅

 

Prøv at lukke op for varmvands hanen i nogle minutter. Så vil den ene føles lunken. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis