Mails ved nyt indlæg

Får i mails når der er nye indlæg i jeres tråd?
Jeg har krydset af at jeg gerne vil have besked, men det ser aldrig ud til jeg har fået noget.

Det er min rigtige mail der er registreret, og der står endda jeg vil have nyhedsbreve...

 

Får i mails når der er nye indlæg i jeres tråd?... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
@somedude: Mysteriet er opklaret. Jeg har fået en email fra en stakkels nordmand der, uden at ane hvorfor, er begyndt at få emails fra LDS    Jeg har sendt dig en privatbesked, som du lige kan svare på.

I andre: Meld meget gerne tilbage til mig, hvis I er friske på at prøve den nye email-funktion af. Jeg har brug for at teste det på andre end min egen profil.

Mvh. AllanE
Så er vi endelig klar til at teste det nye email-system og jeg kan godt bruge flere prøvekaniner! Så meld gerne tilbage her, dem der har lyst til at skifte over til det nye lidt før alle andre.

Nicholas Efternavn, jeg har tilføjet dig som beta-tester nu. Det betyder at der fremover bliver sendt opsummerings-emails til dig via det nye system. Du kan se og rette indstillinger for de emails der sendes inde under "Notifikationer":

Meld meget gerne tilbage her eller PM hvis du har kommentarer   

Mvh. AllanE
Du kan da også sætte mig på det nye. Jeg håber det indebærer lidt færre mails, for det bruger jeg stort set ikke til noget..

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
AllanE skrev den 03-03-2021 17:27:53

Så er vi endelig klar til at teste det nye email-system og jeg kan godt bruge flere prøvekaniner! Så meld gerne tilbage her, dem der har lyst til at skifte over til det nye lidt før alle andre.

Nicholas Efternavn, jeg har tilføjet dig som beta-tester nu. Det betyder at der fremover bliver sendt opsummerings-emails til dig via det nye system. Du kan se og rette indstillinger for de emails der sendes inde under "Notifikationer":

Meld meget gerne tilbage her eller PM hvis du har kommentarer   

 Hej Allan.
Du kan også sætte mig på det nye system. 

Annonce
Tak for det, Erik! Du er tilføjet nu.

Og ja: det betyder markant færre emails, når man er så aktiv som du er. I stedet for én email for hvert eneste indlæg, så samles det i opsummerende emails. Derudover frasorteres de indlæg, som man allerede har læst og der sendes ikke emails, samtidig med at man er online på LDS.

Som standard er sat, at man højst får én opsamlende email om dagen. Dette kan ændres til f.eks. højst én i timen eller en ugentlig mail.

Jeg synes selv, at det fungerer godt   

Ulempen kan være, at ping-pong dialogerne kan blive lidt forsinket fordi man først får emails lidt senere. Men det må komme an på en prøve.

Mvh. AllanE
BTA, du er også på nu   


Mvh. AllanE
AllanE skrev den 03-03-2021 17:58:19

BTA, du er også på nu   

 Er enig med Nicholas. Det virker en del bedre end det andet system indtil nu. 😀 kæmpe skulderklap herfra. 

Jeg vil også gerne skrives på, nu er jeg nemlig begyndt at få mails... :)

 

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis