knirkende gulv badeværelse

jeg har opsat en brusvæg på mit badværelse, men da hældningen var for stor var jeg nød til at sætte afstandsklodser imellem som kan sees på billedet og der er selvfølgelig boret igennem gulvet smidt en rawlplug i og skruet den fast, da det skulle man. Det er 2 år siden jeg sat det op, men der er begyndt og knirke en del på badværelset. Havde bare tænkt det er fordi det er en gammel lejlighed, da det knirker lidt overalt, men badeværelset er det lige niveauet over. Kunne det være fugt under gulvet? er det noget man burde få undersøgt, og hvad gør man i sådan en situation.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dit gulv ser ud til at være lavet i vådrums vinyl det er som regel 100% tæt med mindre man borer huller i det. Såfremt dit er lagt oven på mdfplader hvilket det tyder på det gør da dit badeværelses gulv knirker, har du skabt et hul ned til den underliggende konstruktion hvor vandet kan pible ned når du går i bad, når tørt træ får vand udvider det sig hvilket gør at gulvet ligger og arbejder, udvider sig og trækker sig sammen når det bliver vådt og efterfølgende tørrer. Jeg ville skrue skruen ud få proppet godt med silikone i hullet og så skrue den i igen, du risikerer at stå med en stor regning såfremt vandet påfører skade til din underbos loft og på den bærende konstruktion i lejligheden. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis