Hej
Jeg har brug for hjælp. Jeg bor i et hus fra 1963 og lampen (enkelt pære) i loftet i soveværelset fungerede fint indtil jeg skiftede den ud med en krone. Efter et stykke tid slukkede og tændte kronen af sig selv. Til sidst slukkede den fuldstændigt og ville ikke tænde. Jeg satte en enkel pære op men den tænder en gang og så slukker den. Der er en enkel afbryder med en rød og hvid ledning og i loftet er der kun to ledninger, en hvid og en sort. Når jeg måler får jeg også vist 110 V og nogle gange måler jeg til 220 men den viser 220 med svagt lys mens resten af tallene er tydelige. Se venligst billederne som viser mine mål af begge ledninger, når man slukker og tænder.