Væg går ikke helt til gulv - hvad skal jeg fylde ud med?

Hej alle,
Jeg håbede jeg skulle dække bunden på denne væg med fodlister, men desværre viser det sig at jeg har fået et indbygget skab alt for tæt på væggen til venstre for, der gør at der ikke er plads til nogen fodliste når jeg åbner lågen.

Jeg skal derfor gør mig absolut bedste for at få dette til at blive en pæn afslutning på væggen. Der er lidt dybde i hullet - et par cm.
Jeg tænker lidt forskellige ting:
-- Gipsmørtel ind - og så ellers bare lag på lag.
-- Skære et stykke træ til der kan ligges ind i hullet "som bagstop", evt. lime det fast derinde, også spartle op.
-- PU-skum? Bliver det noget beskidt værk?
Hej alle, Jeg håbede jeg skulle dække bunden på... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville også vælge en tynd liste.
Jeg har en lignende situation i mit køkken hvor vi har et skab med skuffer der står helt op mod væggen, og døren i væggen er tættere på en skuffens længde.

En normal indfatning på døren ville blokerer skuffen så jeg købte din tyndest mulige hos Københavns liste fabrik og høvlede den derefter yderligere ned så den kun lige var få mm.
Når den sidder på væggen betyder tykkelsen jo intet , og i de snart fem år vi har haft køkkenet har ingen bemærket at det så sjovt ud 

Ask
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også