Skrue guide - hylster??

Hej folkens - hvad hedder en sådan fætter her på dansk, og kender I nogen som sælger dem? Kan se DeWalt har en model, men kan ikke finde den i DK - ville også helst bare have en plastikkappe, men dem kan jeg slet ikke finde til salg (i EU). Kun nogle meget fancy nogen som lader til at være overkill til formålet. 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har svært ved at se det smarte ved den dims. Jeg forstår godt virkemåden, men kan ikke se fordelen.

1: skruen bliver ikke styret ved spidsen, men pendler bare rundt.
2: du ser ikke hvad du laver.
3: bit'en sidder ude i det fjerne, hvor du ikke har nogen styring.
Jeg kunne blive ved.

"A solution looking for a problem" som man kalder den slags "opfindelser". Et par forsøg uden dimsen i et gammelt bræt, så har du fornemmelsen for hvordan man møjer en skrue i.

Hejsa - nu er jeg på skrue 500+ i det seneste projekt, og muuhligvis grundet min udprægede talentløshed, så har jeg regnet mig frem til at jeg på de 500 skruer kunne have sparet mig selv 30 min, hvis den kunne hjælpe mig den brøkdel af gangene hvor jeg taber skruen eller bare kunne skrabe 5 sekunder af de gange, hvor jeg er overforsigtig for at undgå at tabe skruen :) Så tænkte det var en Googling værd, men den er sgi ikke nem at få smidt i kurven. 
Jeg er enig med Bent Andersen Man kan gøre alting nemmere men noget gange bliver det bare mere u-nemt.
Jeg kan ikke forestille mig nogen som helst tidsbesparelse.
Skal du skrue rigtig mange skruer i så har man skruer på bånd der passer i en automatisk skruemaskine. Det er noget der virker. LINK

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeps, sådan en fætter forventer jeg at købe eller leje når jeg kommer til gipspladerne. Lige nu er det krydsfiner og strøer til gulv, der synes jeg ikke jeg er stødt på båndede skruer? 
Når du kører med skruemaskine med de båndede skruer så kræver det også lidt øvelse. Du skal trykke konstant underhele indskruning, ellers slipper bits fri af skruen og du kommer let til at få en ny skrue med i samme indskruning.
Men det kommer med øvelse. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Søg på bitholder med støttekrave 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis