Opvaskemaskine slår måske relæ

Den anden dag gik hfi relæet et par gange indenfor en time. Jeg slukkede så de ting jeg mest mistænkte.  Så har det virket et par dage. I dag brugte vi så opvaskemaskine første gang siden relæet gik. Efter opvaskemaskine var helt færdig med program men stadig tændt gik relæ så igen.  Muligvis i forbindelse med opvaskemaskine blev åbnet.  Nu følger jeg selvfølgelig med i om det først sker igen næste gang vi bruger maskinen men nogen der har i idé til hvad i en opvaskemaskine er "aktivt" når den er tændt efter endt program - og muligvis noget der aktiveres når man åbner den?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er du sikker på at den var helt færdig. For i sluttetån af et program bruger mange opvaskemaskiner varmelegemet til at tørre servicet tørt. I 99 % af alle tilfælde hvor hvidevare får hpfi relæet til at slå fra så skyldtes det et defekt varmelegeme. Hvilket jeg er helt overbevist om også her er tilfældet.... med andre en gammelkendt klassiker.
Det kan sagtens være. Altså jeg er jo ikke engang sikkert på det er opvaskemaskine der slår relæer da det jo "kun" er sket to gange på 4 dage.  Lige nu er det bare den hovedmistænkte :-).  De næste dage vil jeg følge med i hvad vi har tændt og hvad kører så hvis relæet slår igen er jeg måske tættere på om det er opvaskemaskine :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis