alm toilet er utæt nightclear 5 17-01-2021 08:42 jeg har opdaget at mit toilet drypper vand ved siden af toilettet hvor vandet løber ind tænker selv at det måske er pakningen der er utæt og færdig men har i andre ideer hvad det kan være 12 svar 1 2 › » Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 17-01-2021 08:49 Prøv at mærke efter med fingrene, hvis det er vådt er det der. Eller er der kondens på ydersiden af cisternen? fase
nightclear Trådstarter 5 17-01-2021 08:57 det drypper nemlig så meget at der ligger vand på gulvet og tænke at jeg hellere lige ville høre herinde end at jeg åbner op for noget der ikke skal laves
nightclear Trådstarter 5 17-01-2021 09:02 og hvilken del er omløberen har aldrig rodet med toilet før kun udskiftning af flyderen har jeg styr på
S. Fabrin 19655 4400 17-01-2021 09:13 Omløberen er den del, som slangen eller røret, der kommer med vand til toilettet, ender i. Det er en del med udvendig sekskant. Den kan spændes med en 8" svensknøgle. Du kan også lige tage låget af cisternen og se om vandet står højt indeni. fase Annonce
nightclear Trådstarter 5 17-01-2021 09:15 ahh perfekt og mange tak det vil der blive kigget på med det samme og så skaffet en pakning hvilken størrelse pakning plejer at passe dernede ved du det evt
je_ns 13000 17-01-2021 10:18 Hvis du skal efterspænde omløberen oppe ved toilettet, er det vigtigt at du holder kontra, på sekskanten der kommer fra toilettet, så du skal bruge to nøgler. Vi prøver igen, i morgen --
S. Fabrin 19655 4400 17-01-2021 10:24 Pakningen er sikkert til 1/2" , men prøv bare at vende den i første omgang. fase
AnitaGDS 1 20-02-2025 19:49 Hej, jeg har samme samling bag på mit toilet, hvor der kommer vand fra. Begge 6-kt møtrikker er løse - jeg tænker at de bare skal strammes - men hvilken vej? Jeg er nervøs for om slangen falder af og det fosser ud med vand Har lige overtaget et rækkehus og ved ikke hvor man lukker for vandet :( Mvh