alm toilet er utæt

jeg har opdaget at mit toilet drypper vand ved siden af toilettet hvor vandet løber ind

tænker selv at det måske er pakningen der er utæt og færdig
men har i andre ideer hvad det kan være 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at mærke efter med fingrene, hvis det  er vådt er det der. Eller er der kondens på ydersiden af cisternen?

fase
det drypper nemlig så meget at der ligger vand på gulvet og tænke at jeg hellere lige ville høre herinde end at jeg åbner op for noget der ikke skal laves 
Det tyder på en pakning. Prøv om du kan spænde omløberen.

fase
og hvilken del er omløberen har aldrig rodet med toilet før kun udskiftning af flyderen har jeg styr på 
Omløberen er den del, som slangen eller røret, der kommer med vand til toilettet, ender i. Det er en del med udvendig sekskant. Den kan spændes med en 8" svensknøgle. Du kan også lige tage låget af cisternen og se om vandet står højt indeni.

fase
Annonce
ahh perfekt og mange tak det vil der blive kigget på med det samme og så skaffet en pakning hvilken størrelse pakning plejer at passe dernede ved du det evt 
Hvis du skal efterspænde omløberen oppe ved toilettet, er det vigtigt at du holder kontra, på sekskanten der kommer fra toilettet, så du skal bruge to nøgler.

Vi prøver igen, i morgen --
Pakningen er sikkert til 1/2" , men prøv bare at vende den i første omgang. 

fase
mange tak for lige at smide billede med i 
  • Hej, jeg har samme samling bag på mit toilet, hvor der kommer vand fra. Begge 6-kt møtrikker er løse - jeg tænker at de bare skal strammes - men hvilken vej? Jeg er nervøs for om slangen falder af og det fosser ud med vand  
  • Har lige overtaget et rækkehus og ved ikke hvor man lukker for vandet :( 
  • Mvh 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis