Vægudtag lampe i loftet

Er lige flyttet ind i vores nye lejlighed
Og vil sætte nogle lamper op og har prøvet det en del før og kan også finde ud af det men lige i denne lejlighed er jeg kommet i problemer så der er godt nok mange ledninger i dem og selv om jeg har prøvet et par gange så når man tænder for lyset går der ca 5min før HPFI relæ slå fra
Er lige flyttet ind i vores nye lejlighed Og vil... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Imaster skrev den 16-01-2021 17:24:06

Din sikring til “lys1 “ er slukket, går ud fra at der er denne der slår fra hver gang du tænder for den korrekt ik?

 Ja 

Til venstre har du HPFI det står i øvrigt ret tydelig opmærket. Den som er slået ned / fra hedder sikring.
Det har sandsynligvis ikke noget med din lampe montering at gøre, da den først slog fra efter nogle minutter og du kan ikke slå den til nu. Prøv at tage alt fra som sidder i stikkontakter, ( fryser, køleskab forlænger ledninger m.m.) samt slukke alle lamper. Der må være noget andet som har en kortslutning

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 16-01-2021 17:27:15

Til venstre har du HPFI det står i øvrigt ret tydelig opmærket. Den som er slået ned / fra hedder sikring.
Det har sandsynligvis ikke noget med din lampe montering at gøre, da den først slog fra efter nogle minutter og du kan ikke slå den til nu. Prøv at tage alt fra som sidder i stikkontakter, ( fryser, køleskab forlænger ledninger m.m.) samt slukke alle lamper. Der må være noget andet som har en kortslutning

 Jeg har taget alt fra på den gruppe men kan stadig ikke tænde for den



undskyld det sene svar, men gæster ankom.
ok så er der en fejl et eller andet sted. Jeg ville så starte med at adskille alle de sorte ledninger i det lampested du har vist billeder af. Og så prøve at tænde gruppen.
Kan den tænde så er der noget i lejligheden som virker og noget som ikke virker. Fejlen ligger så et sted i det der ikke virker.
Mon ikke det er ved at være passende at tilkalde elektriker på  mandag.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis