Mærkelige cirkel pletter på loft

Hej
Håber der er nogle som kan hjælpe. Min hustru og jeg har netop disse mærkelige cirkel pletter på vores loft. Huset var malet der vi købte det for 9 måneder siden og vi lagde ikke mærke til disse før nu. Tror i det kan være fugt skader?

Mvh
Mark

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ligner fugt, som enten kommer fra etagen over/loftet eller fra en reparation, som ikke har fået lov til at tørre ordentligt op.

Hellere leje end at bo på gaden.
Jeg synes da også det ligner fugtskjolder..  (er der mere end et? Det er svært at se, synes jeg) Hvad er der ovenpå?

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Tak for svar
Det er også svært at tage billedet af det, for det er kun meget tydeligt i skarpt lys ved solskin fx

Der er et loftsrum. Der ligger noget isolering evt elektricitets boks over loftet ved pletten på loftet. Der er ingen tydelige fugt skader på taget nemlig og det ser meget mærkeligt ud.

Der er tre pletter i alt spredt fra hinanden.

Hvis det er i et køkken, så kunne det også være fedtpletter, men det ville kræve at nogen på et tidspunkt har moret sig med at smide frikadeller mod loftet! Fedtpletter på malede overflader kan være ret genstridige at slippe af med, og de har det med langsomt at komme til syne igen efter de er malet over.

Hellere leje end at bo på gaden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også