Briketter importeret udefra

Hej alle, jeg kunne godt tænke mig at købe et stort parti af briketter og træpiller fra udlandet. Er der nogle der har prøvet det før, eller er der nogle som har en kontakt som kan gøre det muligt. 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Søg på træpiller og briketter fra Tyskland, så kommer der givetvis adskillige forhandlere frem, hvor du kan købe hele træk.
Har gennem adskillige år købt træpiller i Tyskland, hvor jeg så selv hyrer en dansk vognmand til at hente dem.
De største forhandlere lige syd for grænsen har links på deres hjemmesider til danske vognmænd, som kan hyres til transporten.
Kontakt træpilleproducenterne i udlandet, de fleste har helt faste procedure så som proformafaktura, handelsbetingelser etc. Men gå langt uden om de såkaldte russiske Cypern fidus foretagender som det vrimler med på nettet - de har det med at lægger flere og flere priser oveni aftaleprisen efterhånden som transporten når frem - og så vil de meget gerne have hele betalingen forud.   
..men hvis det kun er til eget forbrug så prøv at se her https://www.facebook.com/groups/traepiller?sorting_setting=RECENT_LISTING_ACTIVITY
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis