Timer til indbygning i standard vægdåse

Hejsa.
Findes der en digital timer der kan styre vores jule belysning inden døre. Den skal bare tænde i et bestemt tidsrum morgen og aften.
Jeg tænker lidt i stil med dem man "bare" sætter i stikkontakten. De er bare ikke særlig kønne.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der findes ikke noget sådan mere designer mæssigt, men kan du leve med en alm. forlænger ledning så kunne du jo sætte sådan en op og så et alm tænd og sluk ur i enden, som så kunne gemmes væk. Af andre muligheder findes der f.eks Ihc hvor du kan programmere en stikkontakt til a tænde og slukke på heste,te tidspunkter , men så er du ude i en prisklasse der hedder 6000 for en kontroller 1500 for et input relæ 1500 for et outputrelæ plus opsætning og programmering så ender der i ca, 12-15000 så mon ikke den 1. Løsning er at foretrække.
Køb fx en Sonoff wifi stikkontakt eller relæ og kobl det op på EWeLink app’en, hvor du kan oprette et tidskema præcist som du vil have det. Jeg købte nogle på Wish, de kostede ca. 50-70 kroner med forsendelse!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jeg har en Shelly cloud enhed. Den kan også den slags (et alternativ til sonoff)


Ask
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis