Midlertidig opsætning på væg

På kontoret skal vi have nogle plader sat op på væggen, for at beskytte den mod stolene som nemt rammer.
Jeg har derfor indkøbt nogle plexiglas plader til at sætte op.

Vi vil gerne sætte dem op, så vi yder MINDST muligt skade på væggen, da vi kun er på dette kontor nogle måneder. Jeg kan ikke helt blive enig med min kollega om hvordan vi sætter dem op.

1. Jeg foreslår at vi skruer dem fast, da det er let at spartle skruehuller efterfølgende.
2. Han foreslår at vi limer dem på med transparent silikone, da det er nemt at tage af igen uden at der er huller.

Min bekymring omkring silikonen er, at det ikke er så let at få af og efterlader rester, eller tager malingen med af. Hans bekymring med at bore huller er selvfølgelig at udlejer vil kræve at der males når vi flytter kontor igen.

Umiddelbart mener jeg det er betonvægge som er malet.

Hvad siger panelet?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med at bruge nogle limpuder som f.eks. Pritt  www.prittworld.com

fase
hvis det er malede betonvægge, så er det vel billigere at male dem når i fraflytter end at opsætte plexiglasplader.?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
solaris skrev den 07-01-2021 10:48:17

hvis det er malede betonvægge, så er det vel billigere at male dem når i fraflytter end at opsætte plexiglasplader.?

 Har lige tjekket - og det er gips. Så stolene laver mærker/buler ind i dem.. 

kaffemand skrev den 07-01-2021 12:06:10

nano gel tape?

 YES mand! Det er da lige det. :D Tak - det køber jeg fluks.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også