iduction kogeplad montering 240 i 400 v stik skovbæk 10 06-01-2021 13:16 skal monter en kogeplade men tro ikke jeg har sat ledningerne rigtig håber nogen kan hjælpe 10 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 06-01-2021 13:38 Nej, det er ikke rigtigt monteret. I stikket skal du flytte den brune ledning over i klemme nummer to fra venstre eller den yderste til højre. Blå og grå bliver siddende.I kogepladen skal du flytte blå og grå over i klemmerne mærket N1 og N2. Sort og grå monteres i henholdsvis L1 og L2.Den sorte kappe på kablet i stikket skal føres ind under aflastningsbøjlen for at være monteret korrekt. Det samme gælder for aflastningen i kogepladen. fase
skovbæk Trådstarter 10 06-01-2021 13:54 tak for svaret skide godt har samlede det som jeg forstod det er det korrekt ved godt at bøjler mm mangler men ville være sikker før samling
skovbæk Trådstarter 10 06-01-2021 14:13 monterede det nu så sagde den bib i kogepladen og 2 sikringer i gruppen 16 Aer sprunget er det fulstændig forkert så 400 på komfurstik og 240 kogeplade bare vi ening
jenshøj 3604 4800 06-01-2021 14:16 Den er svær at se på billedet, men der sidder en lus mellem L1 og L2 i kogepladen. Fjern den. Annonce
skovbæk Trådstarter 10 06-01-2021 14:42 ser ud til at virke nu synes bare plade lugter brændet har haf tændt for den med den første montering
S. Fabrin 19655 4400 06-01-2021 14:56 Jeg så ikke lusen mellem L1 og L2, så ville jeg ågså have bedt dig fjerne den. Det er ikke usædvanligt, at pladerne lugter lidt brændt første gang, de bliver varmet op. Det skyldes at den rustbeskyttende olie bliver brændt af. fase
skovbæk Trådstarter 10 06-01-2021 15:00 har fjerne lusen og kogpladen virker lugter bare mere som varm plast eller elektronik