Kommentarer til projekt: Et hus i et træ

Her samles kommentarer til projektet: Et hus i et træ

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Et hus i et... Vis hele indlægget
37 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er det lækreste træhus jeg har set længe. Respekt!   

P.S. Har du også lavet et glughul så du kan nakke en buk når sæsonen starter?   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 23-03-2021 14:02:05

Det er det lækreste træhus jeg har set længe. Respekt!   

P.S. Har du også lavet et glughul så du kan nakke en buk når sæsonen starter?   

 Tak! Nej, har ikke lavet noget glughul, men det vil jeg da klart gøre nu. :-)

Fedt med nye billeder. Jeg er fortsat dybt imponeret over dit arbejde! Godt tænkt og imponerende udført.

Læg endelig flere billeder ind, så vi kan følge med. Også gerne et billede af udsigten fra "terrasse", som må være vild i den højde.

Mvh. AllanE
Jeg har skrevet herinde før, men det tåler gentagelse - det er et helt vildt fedt projekt det her!  ***Kipper med hatten***
jetz skrev den 05-05-2021 13:46:12

Jeg har skrevet herinde før, men det tåler gentagelse - det er et helt vildt fedt projekt det her!  ***Kipper med hatten***

 Tak :-)

Annonce
Ja det er godt nok imponerende, ville ønske jeg kunne give det mere end et enkelt skulderklap. Virkelig flot arbejde, gennemtænkt og flot udført. 
Perhans: Der er nu 11 dage til bukkejagten starter. Du bliver nødt til at opdaterer dine planer angående skydeskår    

Derudover er vi ved at dø af nysgerrighed om projektet. Det er vildt spændende.   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej perhans, ja som de andre siger et spændende projekt, men hvad kommer et sådan projekt til at koste sådan ca? :-)
@jhb: Mit oprindelige overslag lød på 100.000, men da jeg allerede har brugt ca. 40.000 og slet ikke er startet på huset endnu så kommer det nok ikke til at holde. Håber det kan gøres for 150.000kr.
@RasmusC: Tusind tak. Mht. hvor gennemtænkt det er så er det rigtigt at jeg har tænkt og tegnet og talt med alle mulige folk for at komme frem til en løsning, men der er også en del ting der er kommet bag på mig og hvor jeg har været nød til at revidere mine planer. At bygge et hus i et træ er meget anderledes end at bygge det på jorden.
@AllanE: Man kan se langt men ikke så langt som man mpåske skulle tro da træet står lavt i forhold til det omkringliggende landskab. Jeg skal huske at tage nogle billeder inden der kommer for mange blade på træerne.
@Rentzau: Jagten lejet ud så jeg nøjes med at kigge på rådyrene :-)

Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis