Efterpåfyldning af kølemiddel på køleskab. Michael Larsen 1 05-01-2021 11:25 Hvor påfylder man kølemiddel på et køleskab.er det noget man overhovedetselv kan gøre. Og hvilket kølemiddel skal man bruge? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 05-01-2021 11:47 Det er ikke et lav-det-selv arbejde. Det kræver en kølemontør. Typen af kølemiddel står bag på køleskabet. Hvor gammelt er køleskabet. Hvis det er af ældre dato, kan det være tvivlsomt, om det kan betale sig at forny kølemidlet fremfor at købe et nyt køleskab. Kompressoren er jo ligeså gammel som resten af køleskabet og dermed måske slidt. fase
je_ns 12999 05-01-2021 11:54 Hvis der mangler kølemiddel er der også et utæthed, det er jo et lukket system.Så utætheden skal også findes... Vi prøver igen, i morgen --