Har en Voss indbygnings ovn 8 Ă„r gammel virkede upĂ„klageligt ind til jeg i dag lavede den fĂžrste pyrolytiske rensning... satte den igang og efter ca. 2 timer stoppede den, og viste en fejlkode F8.... nu kan jeg ikke Ă„bne selv om den er kĂžlet ned, og slukke for relĂŠet har jeg gjort, hvilket godt nok gĂžr jeg kan stille uret og dreje den, sĂ„ den ser ud til at gĂ„ igang, men lyset tĂŠnder ikke... stadig ikke Ă„bne for den, og efter ca. 15 sek. gĂ„r den i F8 fejl igenđ