Pyrolytisk rensning af Voss ovn, nu kaputđŸ˜©

Har en Voss indbygnings ovn 8 Ă„r gammel virkede upĂ„klageligt ind til jeg i dag lavede den fĂžrste pyrolytiske rensning... satte den igang og efter ca. 2 timer stoppede den, og viste en fejlkode F8.... nu kan jeg ikke Ă„bne selv om den er kĂžlet ned, og slukke for relĂŠet har jeg gjort, hvilket godt nok gĂžr jeg kan stille uret og dreje den, sĂ„ den ser ud til at gĂ„ igang, men lyset tĂŠnder ikke... stadig ikke Ă„bne for den, og efter ca. 15 sek. gĂ„r den i F8 fejl igen😞
4 svar
 FÞlg trÄden
Annonce
Annonce
Annonce
I et indlÊg var der en oplysning om samme problem. I et af svarene blev det oplyst at lÄgen kunne Äbnes ved at kÞre pyrolyseprogrammet igen. Du kan se yderligere ved at indtaste pyrolyse i sÞgefeltet Þverst pÄ siden.

fase
Ja lĂŠste jeg, men problemet er den gĂ„r i fejl igen, sĂ„ jeg kan ikke starte programmet igen eller selve ovnen heller
Ja sÄ jeg ogsÄ pÄ Voss hjemmeside, og man kan kontakte dem og fÄ en service montÞr ud og mÄske han kan lave den til en pris pÄ 1700 kr. og kan han ikke koster det 900 kr.
Ovnen er 8 Ă„r og kommer der ikke nogen bud pĂ„ hvad der kan vĂŠre galt med den, tror jeg desvĂŠre den ryger pĂ„ genbrugspladsen, men tak fordi du bruger tid pĂ„ at hjĂŠlpe migđŸ€—
 FÞlg trÄden
Vil du vĂŠre med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og fÄ fordele

Deltag i forummet, stil spÞrgsmÄl og svar andre

Favoritmarkér spÊndende indlÊg

FÊrre reklamer, nÄr du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis