Hvoedan tager jeg magten tilbage over min pc?

Hej til jer og Godt Nytår.
Der sker det at her til morgen kan musen ikke fokusere den kan flyttes en lille smule og så forsvinder den. Der er ik nogen advarsel eller nogen meddelelse om fejl.   Jeg får så med lidt møje genstartet systemet. Og efter genstart kommer der så den her  blå boks med en opfordring fra windows til at jeg nu tager mig sammen til (sammen med dem) at konfigurere min opsætning så jeg kan arbejde på tværs af "alle" mine systemer. De kan rende mig med al den synkronisering og det er for så vidt ok at de tilbyder det en gang, men jeg kan ikke slette tilbuddet kun klikke på at de minder mig om det senere.  Kan man på en eller anden måde slippe af med den påmindelse.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til jer og Godt Nytår. Der sker det at her til... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er du nok ikke underlig, fordi der er går ged i dine opdateringer, og du har mistet forbindelsen til din printer og telefon. Som jeg oplever det, er der kommet nye muligheder til, ikke at jeg bruger dem alle.
Jeg lægger mærke til, at du ikke har haft forbindelse med din printer i et par år. Det er, afhængig af hvilken printer det er, dårligt nyt. Din telefon burde ikke være noget problem.
Hvad er det for en computer, du har og, hvilken windows version er det. Det skal kunne lade sig gøre at få den til at køre igen, uden at du behøver at få røde knopper af den.

fase
Først og fremmest må jeg undskylde over for Kovas, at jeg sådan bryder ind i tråden. Det var såmænd blot for at støtte/trøste med, at han ikke er ene om sådanne irriterende problemer, hvor man føler, at man mister kontrollen med sin PC.

Men til Fabrin handler det om en Epson WD 2650 og så Windows 10.

Med venlig hilsen
ktm

 

@ ktm Det er helt ok så længe der er i samme boldgade så kan vi bare alle blive klogere, og tak for trøsten  

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
@ktm
Hvis du har prøvet den normale windows uninstall og reinstall af epson softwaren uden succes, kan du evt. prøve denne fremgangsmåde. LINK
Bare vær sikker på du ikke sletter noget forkert.

Bare kald mig BBB 
Tak for din medleven i mine kvaler, men jeg er kommet dertil, at jeg tør simpelthen ikke rode mere i lortet. Jeg nøjes med det der virker.
Det næste jeg vil gøre, er at køre printeren på genbrugen.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis