Kiprelæ larmer/ ringer

Jeg har Kiprelæer som ringer højt ved tryk. Jeg tænkte det var mekanisk slidt pga. 35år.
Jeg har prøvet et nyt Finder relæ, men larmer lige meget. Det er 8V styrespænding. Har nogen erfaring eller forslag?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skift til et elektronisk relæ de larmer ikke 
Hvad mener du med at dine kiprelæer larmer ved tryk. De giver et klik, når de skifter tilstand. Hvis du ikke kan leve med det, så skifter du til elektroniske relæer, som mfrost skriver.

fase
Alletiders. Tak for info. Undersøger jeg
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis