Kiprelæ larmer/ ringer Michaelito 13 04-01-2021 00:43 Jeg har Kiprelæer som ringer højt ved tryk. Jeg tænkte det var mekanisk slidt pga. 35år. Jeg har prøvet et nyt Finder relæ, men larmer lige meget. Det er 8V styrespænding. Har nogen erfaring eller forslag? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 04-01-2021 10:05 Hvad mener du med at dine kiprelæer larmer ved tryk. De giver et klik, når de skifter tilstand. Hvis du ikke kan leve med det, så skifter du til elektroniske relæer, som mfrost skriver. fase