Hej..
Jeg er ved at renovere min mellem gang i kælderen..
Op til den støder 3 værelser, det ene med en dør med karmmål 90..
Men de 2 andre er ikke med mere end 70 cm i karmmål..
Jeg har aldrig brugt de 2 værelser, men da kælderen skal have den store tur skal der også nye døre i der..
Så kommer mit spørgsmål.. Skal man nu man er igang, Ligge en ny overlægger i og gøre døren bredder, altså til karmmål 90 cm.
Eller er det ikke noget problem med de 70 cm..
Det skal siges at på sigt er det planen at de skal bruges til børneværelser..
Hilsen Johnny
Hilsen Johnny
--------------------
When the love for coffee, goes beyond your imagination..