Hjælp til fjernelse af bord

Hej

Jer skal til at fjerne en bord fra tapetet, men kunne godt tænke mig at gøre det på den nemmeste og hurtigste måde.

Er der nogen som har et godt forslag til hvordan jeg gør det ?

på forhånd tak

kh husmoderen

Pete
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Husmor..

Der findes to alm. måder at fjerne tapet på.. damp og sæbevand.. damp er ikke lige sagen her da du kun skal have fjernet borden.. Så gør følgende:

Lav en tyk opløsning af sæbespåner i vand. Tag en pensel og smør sæbevandet på borden. Ideen med sæben er at vandet bliver tykkere i det og det skummer op så det ikke løber ned af væggen men bliver siddende på tapetet/borden og derved opløser tapet-klisteret. Hav evt en klud i hånden hvis det løber lidt...

Vent 3-5 min og så skulle borden være lige til at tage af.. Du kan evt give den to gange med sæbevandet hvis det driller..

Mvh
/Niels
Tusinde tak for hjælpen - jeg går straks igang :wink: :lol:
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har fundet denne (gamle) tråd, da jeg stod med samme opgave. Og det virkede super, så lige et *bump* og tak for hjælpen - denne fremgangsmåde kan kun anbefales.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også