Elektrisk museskræmmer


Allan
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det virker ikke, hverken til gnavere, fugle eller insekter. Søg på youtube.

Hellere leje end at bo på gaden.
Det virker ikke, du kommer længere med god husholdning og orden udenfor.

Jeg selv og 2 naboer på samme grund har ingen problemer med rotter, men naboen på den tredie side har store rotte problemer, men hans grund ligner også en losseplads, og hans kælder er fyldt op tilsvarende en samler/posedames bolig.

 

Ok, tak for svar.

Problemet er at jeg kan høre mus gå på loftet over mit badeværelse i sommerhuset. Og jeg kan ikke komme derop, pladsen går til kip. Det er et lag vådrumsgips. Har ikke rigtig lyst til at afmontere tagplader, asbest nemlig.

Nogen forslag? 

Allan
Fat i en skadedyrs bekæmper.
Kommunen vil ikke hjælpe, da de ser det som et plus der er mus, for så kommer rotterne som regel ikke.

 

Og så skal du have input til hvordan du musesikrer sommerhuset. Én ting er at få fjeret 1 eller flere mus, men hvis de kan blive ved med at komme ind kan du fortsætte i én uendelighed. Som hovedregel ingen planter/buske op af huset da det er en klatrebane, og så skal du gå over soklen med en tættekam og se om der huller over str på en 2-krone.
Hvis du har en træterrasse op til huset kan du jo ikke checke dér, men du kan grave gnaversikring ned rundt om terrassen sådan at hverken mus eller rotter bruger dén som sikring imod ugler.
Da det er et sommerhus er en udekat måske heller ikke ligetil, men du kan jo sætte et par uglekasser op eller investere i en  selvtømmende musefælde.
https://hestenshelse.dk/rottefaelde-fra-goodnature-en-faelde-der-virker?gclid=Cj0KCQiA_qD_BRDiARIsANjZ2LBUoj24bRkHMvD8Mocdx1ojO_vjtIZ9Gjeg267tJvlTN5HB0wrBl-AaAhy2EALw_wcB

Annonce
Har været rundt langs sokkel i dag, der er et par steder hvor der skal monteres et par lister.

De mus vi har fanget er halsbåndmus. 

Allan
Du kan købe længder af stålgitre til at slå op under vægbeklædn8ng
Nu skriver du under, mener du mellem beklædningog jorden/fliserne eller bag ved beklædningen? Bare lige så jeg forstår det rigtigt.

Synes ikke jeg har kunne finde nogle stålgitre der er så finmasket som det kræver for at holde mus ude. Kender du et sted?

Allan
https://hegnslageret.dk/maske-str-6x6mm-232/
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis