Støbe gulv

hej alle jeg har sådan type gulv nu.der er ikke andet isolering i dette Terran.   Så beton osv skal fjernes og støbes og isolerws osv. Jeg kan lave en del selv og har en murere med på hånden til at guide og hjælpe mig. Men hvad gør jeg forsikring messigt. Hvis der skulle opstå. At et mur skrider. Eller  der skulle komme skimmel eller andre. Fejl senere hen ?  Hvad stiller jeg op på dette område så jeg er dækket ind 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal kontakte din forsikring, og tilkendegive du er igang med større konstruktions forandringer, og få dem til at lave en "ombygnings forsikring"

Og bemærk at den IKKE dækker, hvis der kommer skimmel eller andre fejl senere.
Du skal heller ikke være sikker på at den dækker, hvis en mur skrider, - den dækker ikke, hvis det skyldes forkerte metoder.
Du får ikke en forsikring til at dække for amatøragtige (tænker ikke på dig, men generelt) tilgange til udførelse af arbejdet.
Hvis de skulle det, så vil præmie blive så høj, at det var billigere at hyre professionelle med en ansvarsforsikring.
Du kan sagtens tegne en "ombygningsforsikring" (og forsikringen kræver det måske også ved større ombygninger), men den dækker ikke de ting du nævner; - senere fejl, og mure der skrider.
Æv for den ja så må.det nok hellere laves med papir fra firma 
Prøv at spørge der hvor du har husforsikring. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Jeg forsøger at høre dem af imorgen. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis