Energitilskud, erfaringer?

Hej.

Jeg har søgt energitilskud tilbage i start november,  men har ikke fået svar endnu.

Vil høre om der er nogen der har søgt, færdiggjort renovering og fået tilskudet? Matchende beløbet i fik det som i forventede at få?

Jeg spørger fordi at der stod vi ku få tilskud op til 210.000 kr for det vi skal have lavet, vi skal have total renoveret et gammelt hus med elvarme. Vi har ikke fået svar, og jeg tror vi får afslag da puljen er opbrugt.

Der kommer en ny pulje som man kan søge engang i det nye år, problemet er at vi har fået tilbud fra håndværkerene, og de vil gerne have svar senest d. 31 januar på om de skal lave det eller ej, og man må ikke lave en aftale med håndværkeren før man har fået svar på om man har fået tilskuddet.

Så hvis vi får afslag, så skal vi vente indtil de åbner en ny pulje før vi må lave en aftale med håndværkeren.  Hvis der nu er nogen der har stået I lignende situation og kun fået en brøkdel af hvad man regnede med , så kunne det måske svare sig at droppe tilskuddet og bruge håndværkerfradraget istedet for?
Hej. Jeg har søgt energitilskud tilbage i start... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
nummer39 skrev den 28-12-2020 16:36:04

Jeg fik også svar idag, afslag 

 Trykker du så pause på dit store projekt eller går du i gang her i februar som planlagt - uden tilskud?

jetz skrev den 28-12-2020 16:45:01

 Trykker du så pause på dit store projekt eller går du i gang her i februar som planlagt - uden tilskud?

 Vi køre det uden tilskud og de starter efter planen i slut februar/start marts.


Der er varslet store stigninger og lang leveringstid på bygge materialer efter januar. Jeg tør ikke at vente med at lave en aftale da jeg vurdere der er for høj risiko for at det nye tilbud vi vil få bliver langt højere, og så vil jeg heller ikke bøvle med at finde nye håndværkere .
nummer39 skrev den 28-12-2020 17:54:38

 Vi køre det uden tilskud og de starter efter planen i slut februar/start marts.


Der er varslet store stigninger og lang leveringstid på bygge materialer efter januar. Jeg tør ikke at vente med at lave en aftale da jeg vurdere der er for høj risiko for at det nye tilbud vi vil få bliver langt højere, og så vil jeg heller ikke bøvle med at finde nye håndværkere .

Bare husk at tilbudet skal baseres på at vinduer og døre skal overholde de nye krav hvis ikke de kan sættes i inden d. 1 feb. 


Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis