Black and decker løvsuger

Hej
jeg har ikke ønsket, men fået sådan en i julegave.
https://www.bauhaus.dk/black-decker-lovsuger-blaeser-2900-w-beblv290-qs?gclid=EAIaIQobChMIg_TRhd_o7QIVrAV7Ch3tGAEyEAQYBSABEgJRgfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Jeg  har studeret brugsvejledningen og ledt efter on/off powerknappen. Jeg kan nemlig ikke få motoren til at køre. Jeg kan kun se en knap foroven, den samme som man regulerer suge/blæse styrken med. Underligt, hvis det også er tænd og sluk knappen?
ingeborg

Når lysten driver værket
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uden jeg kender til modellen. Ofte sidder der en sikkerheds kontakt, i hver udgang, Dvs, der skal sidde et sugerør, eller et pusterør på maskinen før du kan starte.


www.Duckduckgo.com sikker søgemaskine
Tak for svaret, som ikke går på den maskine jeg spørger om. Mit spørgsmål kunne også lyde tumpet, for jeg kunne jo bare prøve den nævnte knap. Det har jeg også, men det starter ikke maskinen.

Når lysten driver værket
Jeg aner desværre ikke, hvad du skriver om. Og hvis der varvtale om noget, der skulle monteres, var det nok nævnt i anvisningen. Sorry

Når lysten driver værket
😆åh og undskyld jeg troede at det var noget af en helt anden dimension end suge og blæse funktionsrørene du skrev om. Motoren burde da også køre uden disse ting? Jeg prøver i morgen.

Når lysten driver værket
Jeg har byttet Løvsugeren til en anden model. Tak for svarene

Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis