B-mennesker.

Jeg er selv B-menneske nu da jeg er gået på pension, men kan da sagtens komme tidligt op, “når jeg skal noget!
Men jeg har på fornemmelsen, at en del A-mennesker “ser ned” på B-mennesker, de mener at vi er lidt dovne fordi vi i,ke er så tidligt oppe som dem. Det er f.eks. noget med, at “man skal have noget ud af dagen”. Bevares, jeg når da også noget, jeg gør det bare senere (på dagen).

Men det er åbenbart “fint” at prale med at man står op kl. 5 om morgenen, ryster busken så hanen kan vække hønsene, og så starter man lastbilen.

Jeg har haft kolleger, som mødte kl. 6 på kontoret (tlf. tid fra kl. 8)  men de var også smuttet kl. 14, hvor jeg gerne ville tale med dem. Vi havde samme antal timer, bare på forskellige tider.
😄

Træd ikke på mine ledninger :o)
Jeg er selv B-menneske nu da jeg er gået på... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den største fordel ved at være A-mennesker og møde tidligt er at myldertiden undgås. Myldertiden i hovedstadsområdet er et prøvelse.

Resten aftales løbende med kunder og kollegaer. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Er selv D-menneske: Hader at stå op, før jeg vågner...

Om sommeren kan jeg næsten ikke vente med at stå op og lave sjove ting. Om vinteren er jeg sgu svær at drive ud af køjen, før der er en anelse sollys til stede (i overskyet vejr kan man til nød finde mig i nogenlunde vågen tilstand et sted mellem aftensmaden og aftenkaffen). Til gengæld bruger jeg gerne aften og natten på at lave småting og udspekulere smarte løsninger og nye projekter.

Godt Nytår!


Murphy´s Lov: Alt der kan gå galt, vil gå galt, på det værst tænkelige tidspunkt.
Finagle´s Lov: Murphy was a F*cking optimist!!
Snake skrev den 30-12-2020 02:15:16

Er selv D-menneske: Hader at stå op, før jeg vågner...

Godt Nytår!

 Ha ha, den var god...

Der findes mennesker der ikke kan sove, hvis de har drukket kaffe.
Jeg har det lige omvendt. Jeg kan ikke drikke kaffe når jeg sover   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Frank Chr. skrev den 09-01-2021 01:04:08

A-mennesker har en genfejl. https://www.dr.dk/nyheder/indland/mennesker-har-genfejl

 Nemlig! 😀👍


Træd ikke på mine ledninger :o)
Tja - læg mærke til at det altid er B-mennesker står bag den slags undersøgelser     
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis