Opbevaring af bor osv.

Hej

Hvem har nogle gode ideer til opbevaring af bor fra 1 mm og op til 50 mm.
Jeg ar tænkt på raaco skuffereoler, det ville give fin opbevaring af mindre bor. Men de store konus bor giver mig lidt kvaler. Jeg havde en ide med klodskasser,hvor jeg evt. kan lave en opdeling i midten. Men det giver meget spildplads , for jeg har jo ikke 10 stk af alle de store bor :)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med “sortimentsæsker”, hvor alle skillerummene kan flyttes?

Træd ikke på mine ledninger :o)
Jeg har de bor fra 1-13 i borekasser, med ½ mm spring, så har jeg 2 sæt med 1/10 mm spring et fra 1-6 og 6-10 mm
De bor over 13 - 25mm jeg bruger mest har jeg i en kasse, så har jeg en anden kasse med bor fra 25-55mm med de store bor, som jeg faktisk aldrig bruger.
Reservelageret af små bor, har jeg i sådan et par kasser.

Vi prøver igen, i morgen --
tak for input .

Jeg har tonsvis af bor, da jeg køber en del på auktion. Men jeg har bestilt nogle reoler. og der vil jeg nok indrette nogle klodskasser.
til både bor også.

Så tror jeg at jeg vil se på sådanne raaco skuffesystemer. Desværre er de kun 15 cm dybe, det er sådan lige knap til mange bor. Men passer fint til div. afgrater og sådan
Igang med dine kreative evner, og lave en kasse selv, i stil med den som je_ns illustrerer, men bare i størrelse stor, f.eks. ud af kryds finer, og så lave det til en stor skuffe under f.eks. et bord.

Så kan du selv bestemme dybden af enheden, og på den måde få plads til det antal bor du har behov for af hver størrelse.
Evt. Lave flere, og så have dem i trin af 10 eller 20 mm.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis