Spidsforsænker - Reifer diameter Ø45mm eller større!

Hey.

Jeg står og skal bruge en reifer / spidsforsænker med temmelig stor diameter (over Æ45mm) men hvor finder jeg den??
DA jeg skal reife nogle hundrede af disse store huller (i rustfri plade) vil jeg gerne have en forsænker til brug i en boremaskine.
Eller er eneste alternativ at anvende en håndreifer?

Om der er 45 grader eller 60 grader er mindre vigtigt da det vigtige er at kanten bliver brækket på en pæn funktionel måde.

Meget gerne med links til hvor en sådan reifer kan købes...

På forhåpnd tak :-)

MVH Njord
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Synes ikke lige jeg har set dem i den størrelse, med cylindrisk hals, men eks Grandlund laver nogle, i bla ø 50mm, men de er til specielle holdere (samme som til deres undersænkere til unbrako skruer) Link
Granlund Ø 50mm
GRANLUND FORSÆNKER 90' 2T-50,0 MM
Men måske en 45 gr kantfræser til en overfræser kan bruges, hvis du køre tilpas langsomt ?

Vi prøver igen, i morgen --
TAK for opfølgningen.

Jeg har valgt at bestille en hos Lemvig Muller, det er en Ø50 med MK3 gætter jeg på.....
Og det kan jeg få til at virke..... Ja ikke gratis, men omvendt så er der bare nogle ting der skal fungere :-) At reife i rustfast og få en OK afslutning...... JA det kræver også lidt skarpe værktøjer..... Og talte lige op... 340 emner og på to sider...... Så i nærheden af 700 stk, kræver Ok værktøj :-)
'

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis