Skift af indmad i Ifø Cera

Hejsa, jeg har købt et komplet indmad/armatur til mit Ifø Cera toilet. Jeg har nu får skiftet det hele, men oplever at trykknapperne sidder for højt. Så hvis jeg skruer holderen til tryknappenerne godt fast, så trykker den konstant begge knapper lidt ned, og toilettet løber derfor ret meget.
Jeg kan ikke se hvad det er jeg har gjort forkert, har indstillet det som den der sad i allerede.
Det er som om det hele er lidt for højt. Jeg har trykket det så langt ned den kunne.

Håber det giver mening.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har haft samme problem, indløbsventil passer men de øverste blå plastikstykker på udløbsventilen som trykknappen trykker på stikker lidt højere op, tror det ca. 1 cm.  Det er gammel model Cera toilet, og du finder ikke udløbsventilen på nettet, jeg fik et tilbud fra Billigvvs.dk tror det var ca 700 kr , De skulle skaffe den hjem fra Tyskland. Jeg kunne bruge den gamle udløbsventil, rensede den i lagereddike i et par dage og skiftede gummipakningen. Men vær forsigtig hvis du skiller indløbs og udløbsventil fra hinanden.
Ja, hvis det er med s-lås, p-lås er desværre væsentligt dyrere. Jeg har stadig ikke fundet nogen steder hvor man kan se, at der er en gammel model udløbsventil og jeg kan ikke se forskel på toiletterne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis