Miele opvasker høj lyd ved kørelse.

Miele opvasker fra 2015 indb/fuldintegreret.
Jeg har den seneste tid døjet med en meget høj lyd, det sker når sæbeskålen åbner og stå på en 2-3 gange afh af vaskeprogram.
Nogen der kender til samme problem?
Mvh Jimmi

Mvh Jimmi
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kør en maskinrens med de små beholdere, du kan købe i dagligvareforretninger
Tak for dit svar men da den jævnligt kører med maskine rens så tænker jeg ikke det kan være det.
Jeg har efterset pumpen og den er helt ok.

Mvh Jimmi
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis