Miele opvasker høj lyd ved kørelse. Jipa 4 3650 19-12-2020 11:44 Miele opvasker fra 2015 indb/fuldintegreret.Jeg har den seneste tid døjet med en meget høj lyd, det sker når sæbeskålen åbner og stå på en 2-3 gange afh af vaskeprogram.Nogen der kender til samme problem?Mvh Jimmi Mvh Jimmi 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Frisk 874 19-12-2020 20:13 Kør en maskinrens med de små beholdere, du kan købe i dagligvareforretninger
Jipa Trådstarter 4 3650 20-12-2020 01:39 Tak for dit svar men da den jævnligt kører med maskine rens så tænker jeg ikke det kan være det.Jeg har efterset pumpen og den er helt ok. Mvh Jimmi