Justering af motor på en Commander 31

Hej alle
Min kæreste og jeg har kigget lidt på en båd og har fundet en Commander 31. Vi er helt nye i faget, og sælger fortæller at motoren er renoveret og har 13,5 hk men reelt har 8-9 hk lige nu, for der mangler en sidste justering
Vores spørgsmål går på hvor omfattende det er at få justeret det og ikke mindst hvor dyrt det er? Er det noget man kan selv eller skal man have en professionel til det?


Mvh. Michelle
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Få sælger til at justere motoren, det lyder som lidt noget lusk, at en nyrenoveret motor ikke er justeret.
Og så få dokumentation for hvad der er lavet ved motoren, der er mange der kalder en motor for renoveret, bare der er lavet enkelte små ting ved den,

Vi prøver igen, i morgen --
Hvis det er 1. gang i skal købe båd, så vil jeg anbefale at i for den gennemgået af en bådkonsulent.
Det koster ganske vist penge, men de kan hurtigt være givet godt ud.
Han/hun gennemgår båden og dens udstyr og fortæller jer hvad der evt skal laves på båden
Motorproblemer er sjældent billigt og sejl m.m. koster langt fra gratis.


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Som uerfarne begyndere skal I bestemt ikke købe en båd med en så alvorlig mangel. Der er sikkert en (dyr) grund til, at sælger ikke selv får det ordnet. Og ja, få sagkyndig hjælp. I det mindste af en erfaren bådejer.

Finnband
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis