Emhætte black-out’er når spots’ene betjenes

Hej,

Vores Point PEV 900 emhætte black-out’er af og til når man tænder eller slukker spots’ene. Efter at have afbrudt strømmen på gruppen og tændt igen, så kommer der efter nogle timer atter lys i displayet, og man kan betjene emhætten igen - indtil denne periodiske fejl efter nogle timer/dage gentager sig.

Er det selve displayet det er galt med eller måske print-kortet? Koster hver især 1000 kr. Eller er det noget så simpelt som LED-driveren, der er ved at stå af og laver ballade eller ville det ikke medføre, at hele emhætten black-out’er?

På forhånd tak for gode råd.

Jesper
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad mener du med blackouter. Går emhætten i stå eller er det bare displayet, der bliver mørkt?

fase
Displayet bliver helt mørkt og emhætten kan ikke betjenes. Efter nogle timer kommer der lys i displayet igen, og motoren kan startes.
Sommetider kan man også tænde spots’ene og de virker og andre gange går det hele i sort igen når de tændes.
Som du beskriver det er mit gæt printkortet, der har en defekt.

fase
Tak for svar.
Printkortet er også tidligere blevet skiftet og kostee 1100 + montering (hvis ikke jeg selv kan), så det kan nok ikke betale sig for en 10 år gammel emhætte.
Jeg skiftede printkortet selv. 1093 kr og så kører den igen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis