Hej,
Vores Point PEV 900 emhætte black-out’er af og til når man tænder eller slukker spots’ene. Efter at have afbrudt strømmen på gruppen og tændt igen, så kommer der efter nogle timer atter lys i displayet, og man kan betjene emhætten igen - indtil denne periodiske fejl efter nogle timer/dage gentager sig.
Er det selve displayet det er galt med eller måske print-kortet? Koster hver især 1000 kr. Eller er det noget så simpelt som LED-driveren, der er ved at stå af og laver ballade eller ville det ikke medføre, at hele emhætten black-out’er?
På forhånd tak for gode råd.
Jesper