Asko opvaskemaskine i et IKEA-køkken

Jeg har brug for assistance i forhold til installation af min Asko opvaskemaskine (DSD8337), i mit IKEA-køkken. Jeg har to skuffefronter (METOD ME) der via en koblingsskinne skal blive til en ’låge’, der så skal sidde på opvaskemaskinens front. Udfordringen er, at efter koblingsskinnerne er monteret og borevejledningen (fra Asko) sættes op, passer ingen af hullerne i skinnen til de små plastikholdere der fulgte med opvaskemaskinen. Det virker også til at skinnerne er for tykke, så at rykke dem længere en mod midten, vil skabe en ny udfordring.
Jeg har vedhæftet nogle billeder der måske kan hjælpe på forståelsen af udfordringen.

På forhånd tak.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke trådstarters løsning, men jeg har selv en Bosch opvaskemaskine med front i et metod køkken fra Ikea. Jeg måtte der anerkende at ikeas skinne simpelthen kun duede til deres egne maskiner. De har vidt fået en ny efterfølgende men om den er bedre ved jeg ikke.

Jeg endte med at købt et HTH beslag som jeg brugte på mine method skuffefronter. De krævede dog at jeg manuelt fræsede ud til det på bagsiden 

Ask
Hej Gille,

Hvad blev løsningen? 
Hej KLS
Jeg løste det så godt som det nu kunne. Købte to sømbeslag, fræsede ud i hver låge, limede og skruede så sømbeslaget fast til hver låge, så det på en måde blev til en samlet låge.
Håber forklaringen giver mening :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis