Kosmetisk eller skal jeg være mere vågen

Så det her på vores væg herhjemme i dag.... er det kosmetisk eller skal jeg være bekymret? Jeg ved intet om mure. Der er ikke noget på ydersiden af ejendommen. Her billeder, så I kan se det tæt på og lidt længere fra.... det er ikk revner sådan, men de går i forskellige retninger. 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ville jeg ikke være bekymret for. Der kan være fejl i tapet / maling da det er blevet lavet. Jeg synes ikke at det ligner sætnings skade eller lignende. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Skal jeg holde øje med dem? Kønne er de ikke.. 
Det er klart at hvis det ændrer sig så er der noget der skal holdes øje med. Men enten skal der males om med spartling m.m. eller også skal der stå et møbel foran så det ikke skriger i øjnene. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Kan være tapetstumper opsat og overmalet. Så løfter kanterne sig med tiden.
Annonce
spørger lige igen, da jeg har fundet andre “malingsrevner” i rillen mellem loft og væg eller i hjørner mellem væk. Der er blevet renoveret i 2016. Skal det allerede løfte sig der?
Jeg ville ikke være bekymret. Det er svært at se på fotos  men er det ikke bare kosmetisk?
Hvis det er gået lidt stærkt under udførslen, kan det sagtens krakelere lidt, hos mig gik der mindre end de 4 år, for det sprækkede i samlingerne 🙂

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også