Stikkontakt sunshine2003 330 14-12-2020 21:09 Hej , kan man få en stikkontakt i den nederste del ? 8 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
sunshine2003 Trådstarter 330 14-12-2020 21:32 bredker skrev den 14-12-2020 21:29:05sagtensfuga 1 modul Okay , hvad skal i hvad :)
bredker 3158 9760 14-12-2020 21:41 www.harald-nyborg.dk/produkt/stikkontakt-1-modul-u-a-hvidgul/grøn til jordblå til Nfase til den sidste , henter du med en lus fra kontakten ovenover
ev elmand 30533 7480 14-12-2020 22:33 Og da der tilsyneladende allerede er et i hvert hul, må den ene brune med ned i stikkontakt. Og stadig en stump ledning imellem ( lus) Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting) Annonce
sunshine2003 Trådstarter 330 15-12-2020 13:27 Okay tak for hjælpen , har sat de 2 gule/grønne i jord , de to blå i N , taget den ene fase uud ( den i midten ) og puttet den ned i stikkontakten , har så taget en lus fra det hul jeg pillede fasen ud fra og ført den ned i det sidste hul i stikkontakten , men det virker ikke , er det en defekt kontakt evt ?
S. Fabrin 19655 4400 15-12-2020 14:42 Har du prøvet at trække i ledningerne, for at konstatere om ledningerne sidder fast? Virker stikkontakten, hvis du tænder lyset? Du er sikker på, at fase og nul er monteret rigtigt. Afisoleringslængden på ledningerne skal være 15 mm. Og lusen har du lavet af stift ledning? fase
sunshine2003 Trådstarter 330 15-12-2020 15:59 S. Fabrin skrev den 15-12-2020 14:42:32Har du prøvet at trække i ledningerne, for at konstatere om ledningerne sidder fast? Virker stikkontakten, hvis du tænder lyset? Du er sikker på, at fase og nul er monteret rigtigt. Afisoleringslængden på ledningerne skal være 15 mm. Og lusen har du lavet af stift ledning? Jeg fik den fixet tak :)