Leje af campingtoilet/tørkloset

Nu sker det endeligt! Efter lang tids indledende øvelser går vi i gang med de "store" ting på det kommende badeværelse, dvs. VVS'eren laver afløb og derefter kommer muren og støber mv.

Men, i den forbindelse kommer jeg til at mangle toilet i noget tid. Derfor vil jeg lige høre hvad der er af muligheder for at leje et "campingtoilet"/tørkloset i byggeperioden (2-3 uger)?

Jeg kan i princippet godt klare mig uden (flytter ud i byggeperioden og håndværkerne kan låne naboens i et par af dagene), men hvis det ikke er så dyrt at leje, så gør det tingene lidt nemmere.

-AllanE

Mvh. AllanE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
DElpin har flg. til udlejning :

Tørkloset :

Type
Med inder- og yderspand
Leje 1. dag, kr.
70,00
Leje pr. flg. dag, kr.
15,00

Toiletvogn :

Type
Toiletskur, isoleret med tank/afløb, med 1 toilet,
1 håndvask m/vandbeholder samt lys og varme
excl. tømning af tank
Min. leje 5 dage 54 pr. dag
find en i www.dba.dk se fx under camping artikler eller søg fx generelt efter "porta" på sitet da toilettet typisk er af fabrikatet "porta potti"

De koster fra 5-600 og op, altså som nye. Så det er ikke så dyrt hvis du ellers har noget at bruge det til... i dba.dk kan de købe den fra ca 300 og op.

eller se evt i www.gulgratis.dk de har måske også nogen.

MVH Njord
hvis du ikke har løst dit affaldsproblem endnu, kan du købe et ubrugt af mig pris 200,- send en mail
Det lyder godt...Jeg sender en mail til dig i aften når jeg kommer hjem.

(Har ikke mulighed for at skrive emails lige nu)

-AllanE

Mvh. AllanE
Til runager:

Kan du ikke skrive eller ringe til mig? Email-funktionen her på LDS.dk virker vist ikke....

Min adresse er: [Slettet igen - runager og jeg har talt sammen]


Mvh

AllanE

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis